onsdag 25. januar 2012

Er jeg en jojo-slanker?

Jeg måtte le da en av kursdeltakerne mine fortalte om hvordan boka mi ALDRI MER JOJO-SLANKER trengte seg på henne. Først i bokhandleren, der hun prøvde å gå forbi den flere ganger. Men det nyttet liksom ikke. Hun gikk tilbake flere ganger, leste litt i den, rev seg løs, men til slutt sto hun med den i kassa. Hjemme prøvde hun først å sette den inn i bokhylla - det å ha den liggende på bordet ble litt påtrengende. Men med den rosa ryggen i bokhylla skilte den seg veldig ut fra de andre bøkene. Det var nesten som om den fulgte henne med øynene. Til slutt snudde hun den med ryggen vendt innover i bokhylla. Det hjalp litt en liten stund, men det så jo litt rart ut, og hun kunne ikke la være å irritere seg. Til slutt ringte hun meg: "Jeg gir opp!! Jeg må få gjort noe med denne jojo-slankinga!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar